متن های الهام بخش

خرید بک لینک
سلامبه وبم خوش اومدیاگه دلت خواست پست هایی که به اشتراک میزارم رو بخون ونظربدهباتشکرعادت ندارم درد دلم را به همه کس بگویم!!!پس خاکش میکنم زیر چهره ی خندانم تا همه فکر کنند نه دردی دارم و نه قلبی!============ایــن روزهـــآبیشــتر از هــر زمــآنیدوسـتــ دارمــ خــودمــ باشــمــ !!دیگــر نـه حــرص بدس متن های الهام بخش...

ما را در سایت متن های الهام بخش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 88 تاريخ: دوشنبه 8 خرداد 1396 ساعت: 21:27

زندگی ڪوتاه است،

لذت ببرید....

عشق ڪمیاب است،

از دستش ندهید.
خشم بد است،

رهایش ڪنید...
ترس قاتل ذهن است،
شڪستش دهید...

خاطرات شیرینند،

قــدرشان را بدانید...!!!

متن های الهام بخش...

ما را در سایت متن های الهام بخش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: دوشنبه 8 خرداد 1396 ساعت: 21:27

سلامبه وبم خوش اومدیاگه دلت خواست پست هایی که به اشتراک میزارم رو بخون ونظربدهباتشکرعادت ندارم درد دلم را به همه کس بگویم!!!پس خاکش میکنم زیر چهره ی خندانم تا همه فکر کنند نه دردی دارم و نه قلبی!============ایــن روزهـــآبیشــتر از هــر زمــآنیدوسـتــ دارمــ خــودمــ باشــمــ !!دیگــر نـه حــرص بدس متن های الهام بخش...

ما را در سایت متن های الهام بخش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 101 تاريخ: دوشنبه 8 خرداد 1396 ساعت: 21:27

پدرم سوگندبه زیبایی چشمانت وبه ریزش همیشگی اشکهایم که من حتی به خیال باتوبودن هم قانعم... خیالت راازمن نگیرکه خیالت مهربانترین تصویردنیاست!

(بازدید کننده محترم لطفابرای شادی روح پدرم یک صلوات بفرستید ممنون )

متن های الهام بخش...

ما را در سایت متن های الهام بخش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 95 تاريخ: دوشنبه 8 خرداد 1396 ساعت: 21:27

سلامبه وبم خوش اومدیاگه دلت خواست پست هایی که به اشتراک میزارم رو بخون ونظربدهباتشکرعادت ندارم درد دلم را به همه کس بگویم!!!پس خاکش میکنم زیر چهره ی خندانم تا همه فکر کنند نه دردی دارم و نه قلبی!============ایــن روزهـــآبیشــتر از هــر زمــآنیدوسـتــ دارمــ خــودمــ باشــمــ !!دیگــر نـه حــرص بدس متن های الهام بخش...

ما را در سایت متن های الهام بخش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 83 تاريخ: دوشنبه 8 خرداد 1396 ساعت: 21:27

عید واقعی از آن کسی است که پایان سالش را جشن بگیرد

نه آغاز سالی که از آن بی خبر است

"آخر سالتون قشنگ"

امیدوارم آخرسالی قشنگ وآغاز سالی قشنگ تر روپیش رو داشته باشید....

به امید روزهای قشنگ!

متن های الهام بخش...

ما را در سایت متن های الهام بخش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 90 تاريخ: دوشنبه 8 خرداد 1396 ساعت: 21:27

سلامبه وبم خوش اومدیاگه دلت خواست پست هایی که به اشتراک میزارم رو بخون ونظربدهباتشکرعادت ندارم درد دلم را به همه کس بگویم!!!پس خاکش میکنم زیر چهره ی خندانم تا همه فکر کنند نه دردی دارم و نه قلبی!============ایــن روزهـــآبیشــتر از هــر زمــآنیدوسـتــ دارمــ خــودمــ باشــمــ !!دیگــر نـه حــرص بدس متن های الهام بخش...

ما را در سایت متن های الهام بخش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 87 تاريخ: دوشنبه 8 خرداد 1396 ساعت: 21:27

╗╔╗═ ♫╔╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚اگر نمی توانی بلوطی بر فراز تپه ای باشیبوته ای در دامنه ای باشولی بهترین بوته ای باش که در کناره راه می روید(( اگر نمی توانی درخت باشی ،بوته باش ))اگر نمی توانی بوته ای باشی، علف کوچکی باشو چشم انداز کنار شاه راهی را شادمانه تر کناگر نمی توانی نهنگ باشی متن های الهام بخش...

ما را در سایت متن های الهام بخش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 93 تاريخ: دوشنبه 8 خرداد 1396 ساعت: 21:27

صفحه بندی